marți, 30 decembrie 2008

123

nu ştiu alţii cum sunt, dar eu dacă mai primesc un mesaj de la 123 cred că o să sun la Serviciul Clienţi. La început, după ce am primit primul mesaj RECUNOSC am trimis unul înapoi, pentru sms-urile alea bonus. de atunci să te ţii soro de cap...în fiecare zi primesc câte două-trei mesaje consecutiv de mai multe ori pe zi. cu întrebări de tipul capra: animal sau poziţie?:
cine a fost prima dată: chibritul sau i?
ce fac spaniolii de revelion: mănâncă 12 struguri sau sparg paharele?
sau de tipul interviu adi despot
câţi membri are trupa 3 sud-est?
ori şi mai minunat, ca să intri in fenomenala cursă, trebuie doar să trimiţi cuvinte gen hopla sau pongo (probabil inseamnă ceva pentru locuitorii Burkinei Faso) şi o să câştigiiii
un mare rahat.

4 comentarii:

  1. Problema nu e chiar atat de simpla. Astfel de intrebari exista si sunt legitime la romani, pentru ca exista faimoasa ghicitoare: palarie intr-un picior, ghici CIUPERCA ce-i?

    RăspundețiȘtergere
  2. adica sunt legitime raportându-ne la tradiţie...hmmm...si ceee?! pe mine să nu mă mai deranjeze:D

    RăspundețiȘtergere
  3. lauda de sine...
    a) nu se spala
    b) nu miroase a bine?

    pe asta l-ai primit?:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Zaar, adică Ana. Eu de ce n-am primit niciunul?

    RăspundețiȘtergere