luni, 29 decembrie 2008

"Avem timp Avem timp pentru toate.Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga"

Mă trezesc în fiecare dimineaţă în alt pat. Beau în fiecare dimineaţă din altă ceaşcă de cafea, mă uit în altă oglindă. Am sărutat o mie de buze şi o mie de mâini m-au mângâiat. În fiecare noapte văd stelele de la alt balcon şi de fiecare dată îmi alegeam altă stea: ea îmi purta visul pentru câteva ore. Stele de ocazie.


(avem timp)sa regretam ce-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine

Ş
i ca să îmi îmi neg vina o ascund în ţipete şi ţipetele le ascund în tăceri. Dacă ai putea, ai lua-o de la capăt? Nu recunosc nimic, urlă piticii de pe creier. Cine a întins mâna, rămâne cu ea întinsă.

avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris,sa regretam ce-am scris, avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam

mototoleşte o foaie, două, trei. Un borcan de cearneală e împrăştiat pe covor, iar tu ai ochi albaştri, albaştri, albaştri...

avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu

când desfaci cutia: verde. eşarfă. roşu.curcubeu.primăveri.oameni de zăpadă. cearşaf. zâmbete. zâmbete. zâmbete.


Avem timp pentru ambitii si boli,
sa invinovatim destinul si amanuntele. avem timp sa privim norii,reclamele sau un accident oarecare

şi dacă există soartă când o să facem cunoştinţă cu ea? dacă ea luptă pentru un drum şi noi luptăm pentru altul, cine va câştiga? şi soarta luptă, dar noi rămânem mereu la aceeaşi masă, mereu.

avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile, avem timp sa sfaramam un vis si sa - l reinventam


e aşa de frumos să trăieşti la timpul viitor. mai ai speranţa. fac un vis cioburi şi mă tai in ele.

avem timp sa ne facem prieteni,sa-i pierdem,
am prins cu o panglică tot ce mi-aţi dăruit. pe voi.


avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa aceea, avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.

dar intr-o zi ochii tăi vor privi altfel lumea. e ca şi când te trezeşti din somn. important e ca atunci când deschizi ochii şi priveşti în jur să nu îţi pară rău.

Avem timp pentru toate.
Nu e timp pentru putina tandrete. Cand sa facem si asta murim.


Textul in italic: O. Paler

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu