marți, 30 decembrie 2008

new year's resolutions


à la Brigdet Jones

ce rost are să ne fixăm deadline-uri comode (de la anu') când o să renunţăm la: alcool, ţigări, prăjituri cu ciocolată, relaţii toxice, prieteni falşi, şefi handicapaţi?
Ştim foarte bine: asta nu o să se întâmple prea curând.

şi dacă îmi propun ceva pentru anul care vine e să o las mai moale cu visurile de clasa a 10-a. vrem nu vrem, am crescut naibii şi trebuie să revenim cu picioarele pe pământ. măcar cu vârfurile. deja simt nevoia de ceva mai mult decât ce am avut până acum. şi cred că e normal, întotdeauna vine un început de an la care trebuie să te gândeşti altfel decât: anu' ăsta o să mă distrez şi o să beau şi o să merg la mare şi... astea oricum se întâmplă şi dacă nu ţi le propui ca scopuri principale, aşa că prefer să mă concentrez pe scopuri mai practice. pe drumuri noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu