miercuri, 31 decembrie 2008

bilanţ

dacă stau bine să mă gândesc în 2008:

am obţinut bursa pentru Franţa
m-am îndrăgostit
m-am dezîndrăgostit
am petrecut un sfârşit de primăvară frumos şi nebun într-o relaţie frumoasă şi nebună
au fost alături de mine prieteni noi şi vechi: anubis, dia, andi, melcii, bombo
şi colegele mele de cameră: cori, lore, roxi, andreea
m-am iubit mult cu lore
m-am certat şi mai mult cu andrei
am întâlnit spre sfârşitul anului persoane cu care m-am simţit excelent
am aflat că părinţii mei s-au despărţit
am văzut marea a şaptea oară
am fost de două ori la Buşteni ( dar în altă companie de fiecare dată)
m-am hotărât ce vreau să fac pe viitor ( a câtea oară?)
am visat, am dansat, am ţipat, am râs, m-am încruntat, am înjurat, am spus
te iubesc, am spus te urăsc...
a fost un an...cum să zic...plin de surprize de toate felurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu