joi, 1 ianuarie 2009

patru reguli simple



She's a magnetic girl
That I hardly even know.
So this is not another love song. Just a list of things that I should know, And everyone should know that: 1. You got to take it kind of slowly 2. You got to hurry up and make your move 3. You got to tell her how you're feeling And 4. You got to be the perfect gentleman.

am găsit versurile astea de la blue october. la început am ridicat din sprânceană, apoi am zâmbit. oare ce s-ar întâmpla dacă ei ar respecta regulile şi noi ne-am conforma? pentru că există şi domnişoare care în loc să pună lesa le place s-o poarte. care nu vor să ştie cât şi cum sunt iubite pentru că se sperie şi o iau la sănătoasa. pentru care trebuie să aştepţi o veşnicie, sau dimpotrivă care nu te aşteaptă pe tine. Dar majoritatea ne regăsim în regulile alea. Câţi dintre ei se regăsesc, aici e durerea:) sau probabil, e mai bine aşa, că e mai palpitant? eu nu ştiu ce să zic, m-am săturat de teoriile despre ritualurile de cucerire şi împerechere ale oamenilor. unele specii de animale sălbatice au ritualuri mai interesante decât noi. restul oricum acţionează mai logic. la noi e loc de iubire, la animale nu, ar răspunde romanticii incurabili. până unde e instinctul şi de unde începe iubirea ridică mari semne de întrebare. pentru fiecare caz în parte. şi nu mă înţelegeţi greşit, nu sunt iubiro-sceptică. cred în compatibilităţi, dar ştiu că se găsesc foarte greu. credem de fiecare dată că suntem pe-o gură de rai, dar de fapt suntem doar pe-un picior de plai. şi plecăm sau suntem daţi afară.



Nu în ultimul rând, Ana şi-a făcut blog nou: intraţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu