duminică, 18 ianuarie 2009

youth sells

astăzi în timp ce mă plimbam cu colega mea de cameră prin oraş am fost abordate de un domn prezentabil, cu ochii foarte albaştri, care ne-a propus senin să lucrăm pentru dumnealui şi soţia lui ( ei la rândul lor angajaţi ai unei companii olandeze, se putea altfel) la videochat. am început să râdem şi am plecat imediat. era 10 dimineaţa, dacă ar fi fost noapte aş fi înţeles probabil. dar oamenii de aici sunt foarte deschişi, nu întotdeauna asta fiind o calitate. am vrut să zic, mister, we are not sluts, we are just students.and we only fuck our boyfriends.

ce pot să zic? tinereţea se vinde. mi-am amintit încă o dată că nu vreau să îmbătrânesc. pentru mine, Einstein ar fi fost şi mai important dacă ar fi descoperit elixirul tinereţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu