sâmbătă, 17 ianuarie 2009

messssssssss

tocmai am venit din oras. am iesit cu colega mea de camera, o nemtoaica care pare tocilara dar baga bere in ea de nu-ti vine sa crezi ochilor. si cu vic, o scotianca superba (da exista englezoiace frumoase) care a luat-o pe aratura putin dupa ce a baut vreo trei feluri de alcool. eu m-am limitat la un pahar de bere, o gura de tequila (ei o beau lungita cu apa tonica, that sucks) care era treat by toni si o cola cu gheata. aa si o gura de rom cu suc de portocale. partea tare e ca am ratat autobuzul de la ora 12 si dupa aia am mers pana la gara vreo 2 km ca sa luam un taxi care nu mai sosea si care ne-a gasit din fericire pe drumul spre citee universitaire. va dati seama ce oras mirobolant. aici baietii sunt multi, frumosi si amabili dar prosti de rup gura targului. asa ca. noapte buna. cred ca o sa racesc. sper sa nu. data viitoare o sa stau acasa cu jurnalul lui bridget jones in mana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu