joi, 22 ianuarie 2009

vacanta

am cate un curs doua pe zi, iar unele dureaza o ora, asa ca am o gramada de timp liber. in timpul liber ori petrec (noaptea) ori fac cumparaturi ziua. asa ca am cheltuit deja o suma indecenta si cred ca trebuie sa strang cureaua, ca altfel o sa raman in fundul gol:)) (am profitat de sezonul reducerilor, e o scuza buna)

in rest, aici e fain, oamenii sunt draguti, mancarea delicioasa si vremea placuta. iar in weekend mi s-a promis ca o sa mi se prezinte cele mai tari cafenele asa ca...abia astept:D

erasmus e cu siguranta o experienta uimitoare si va indemn pe toti care aveti posibilitatea sa optati pentru ea. fiindca oamenii cu care interactionati si locurile pe care o sa le vizitati va vor schimba optica. lumea e atat de larga.profitati.

3 comentarii:

  1. nu zice ca e ca in filmul L'aubèrge espagnole! si eu vreau! si eu merit, Iulia! de la anu' ma duc si eu.

    Dar pana atunci, te pup si mi-e dor de tine!

    RăspundețiȘtergere