luni, 9 februarie 2009

despre prieteni.prietenii mei

nu o sa ma satur niciodata sa vorbesc despre ei si ele, pentru ca am trait atatea impreuna si am invatat atatea si ne-am vazut fetzele dimineata si am baut din acelasi pahar si fumat din aceeasi tigara si impartit acelasi pat. sunt putini cei adevarati, dar ii iubesc.asta e adevarul.

anubis.cine nu a cunoscut-o pe anubis nu si-o poate imagina.iar pt cine o cunoaste, cuvintele nu au nicun rost. te iubesc pentru ca nu esti ca celelalte fete, pentru ca esti nebuna, pentru ca nu am simtit niciodata la tine invidie si ranchiuna, pentru ca pot sa vorbesc orice cu tine, pentru ca esti perversa, pentru ca te imbraci frumos, pentru ca esti desteapta, pentru ca esti deja de cativa ani alaturi de mine si niciodata nu ne-am certat.

melcii. povestile din adolescenta, aventurile, concertele, noptile din parc, de pe scari, din cimitir, de la brusturi, busteni, vama, tot.ne-am trait frumos verile alea. cantecele mirobolante ale lui mishu. si la melci s-a alaturat si dia.dia e sora lui anubis, deci ii seamana. si scrie genial.si ii plac fetele.te iubesc si pe tine, dia.

colegele de camera timp de 2 ani. cori, roxi.lore copilul meu drag.va iubesc si va multumesc pt ca m-ati ajutat tot timpul si m-ati lasat sa va fac sa rad. si bineinteles gogo si andreea, cu care nu am impartit atata timp impreuna, insa am impartit momente faine.

bombo, colega mea de suferinta la facultate. si la baut de tequila.cate shoturi ne unesc.

andi. la inceput virtual, dupa aia real. my best male friend. am vorbit serios cand ti-am zis asta.si mersi. (desi acuma e rau si imi face ciuda ca el are cookies mari cu cioco si eu nu)

si vasi.pt ca desi am fost o scorpie uneori, el a trecut peste asta. fara sa imi scoata ochii.si a fost intotdeauna saritor si de incredere.

ce pot sa mai zic decat ca din toti oamenii pe care i-am cunoscut si am cunoscut o gramada, pe voi va duc in suflet mereu, dar nu ca pe o povara, ci ca pe o cutiuta mica cu multe cadouri mari in ea.

2 comentarii:

  1. >:D< si eu te iubesc, Iuli. desi n-am fost cu melcii in vremurile bune pe unde umblati voi pe-atunci (cimitir, parc, etc). Eram cu Andrei de manuta, mai stii? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. te imbratisez.
    si te iubesc si eu din aceleasi motive pentru care ma iubesti si tu. dar te mai iubesc si pentru ca esti ca si muzica lui peter gabriel. si daca vrei sa afli cum e muzica lui peter gabriel, asteapta noul meu post =))

    RăspundețiȘtergere