marți, 24 februarie 2009

romanii din italia

fiindcă aici televizor nema şi mai ales nema realitatea tv am aflat de prin presa online de conflictul dintre români şi italieni.

cam peste tot e imaginea asta. românii îs mari hoţi şi pungaşi. asta pentru că într-adevăr mulţi care părăsesc românia îşi fac de cap pe meleaguri mai însorite. ne fac ţara de ruşine, dar mai scăpăm de ei, că şi aşa sunt destui. e normal să fie priviţi aşa de italieni. şi noi am face la fel. am zice la fel: cee, au venit aştia să ne fure maşinile, să ne violeze femeile, să ne omoare vecinii?

dar dacă le dai şansa să te cunoască personal, străinii se mai domolesc. când văd că nu eşti după cum ai reputaţia. şi dacă le povesteşti de peisaje şi munţi, începe să le treacă. mai dai vina pe răposatu' că a ajuns lumea aşa cum e.

eu am făcut reclama bună româniei. bine, fără exagerări că fuseseră caţiva pe acolo si erau cam terorizaţi. de poliţie şi de câinii vagabonzi. aşa că mândră ardeleancă ce sunt, le-am zis, la noi în transilvania e altfel...

chiar e altfel.aşa un pic.e mai europeană aşa, atmosfera. în cluj nu îmi era frică să umblu la doi noaptea prin oraş. păcat că tot clujenii cad pradă urii italienilor. vedeti aici.http://cluj.time4news.ro/social/clujean-cazut-victima-isteriei-antiromanesti-din-italia/

partea tare e că nici măcar nu erau români săracii, erau unguri. acuma îşi dau ei seama că s-au legat la cap când au vrut să ne cucerească, acum sunt ei linşaţi pentru prostiile noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu